Lokaal netwerk VVD Westfriesland- Lezing en discussieavond over duurzaamheid

Is Tesla de oplossing voor het verminderen van ons energieverbruik? Energie uit zon, wind of water, biomassa, kernenergie, aardwarmte: wat is het meest duurzaam? Moet de overheid subsidies geven voor duurzaamheid: welke wel en welke niet?

Lezing en discussieavond over duurzaamheid

Spreker: Wim Derks
Discussieleider: Martien Krijger (VVD)

Aanmelden via: http://eepurl.com/cYyJDj.

In het regeerakkoord staan veel doelstellingen en maatregelen opgenomen in het kader van de energietransitie en duurzaamheid. De energietransitie is niet alleen onvermijdelijk met het oog op het klimaat, maar biedt bovenal kansen voor nieuwe verdienmodellen en werkgelegenheid. De ambities van het kabinet hebben ook gevolgen voor Westfriesland. Wij willen ons daarom graag verdiepen in dit onderwerp.

Het bestuur heeft Wim Derks bereid gevonden ons een lezing te geven over duurzaamheid. Hij spreekt op woensdag 8 november in café De Paus in Lutjebroek (aanvang 20:00 uur). Na de lezing gaan wij met elkaar in discussie onder leiding van Martien Krijger.

Graag nodigt het bestuur u van harte uit voor deze discussieavond over duurzaamheid. Voor de aankondiging verwijzen wij naar de bijlage. U kunt zich aanmelden via deze link. Door u aan te melden kunnen wij het aantal aanwezigen grofweg doorgeven aan de catering.

Deze bijeenkomst is ook toegankelijk voor mensen die (nog) geen lid van de VVD zijn. Wilt u een collega, vriend of buur kennis laten maken met de VVD? Dit is een mooie kans! Samen maken wij onze partij nog sterker.

Tot ziens op woensdag 8 november.