Verkiezingsprogramma Provinciale Staten Verkiezingen 2019- 2023

“Kansen creëren én benutten” verkiezingsprogramma Provinciale Staten VVD Noord-Holland

VVD Noord-Holland presenteert haar verkiezingsprogramma “Kansen creëren én benutten” en de kandidatenlijst voor de Provinciale Statenverkiezingen in 2019

De ledenvergadering van de VVD Noord-Holland heeft het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst goedgekeurd voor de provinciale Statenverkiezingen. Deze verkiezingen vinden plaats op woensdag 20 maart 2019. De lijst wordt aangevoerd door gedeputeerde Cees Loggen.

Cees Loggen, lijsttrekker en gedeputeerde Noord-Holland: ‘Noord-Holland heeft zich de afgelopen vier jaar ontwikkeld tot de economische motor van Nederland. Het gaat goed in Noord-Holland. Tegelijkertijd staan we voor stevige uitdagingen. De woningmarkt moet losgetrokken worden door meer woningen te bouwen. We moeten op een verantwoorde manier verduurzamen. De economisch fundamenten van onze provincie zoals (lucht)havens, greenports en Zuidas moeten versterkt worden door onder andere het stimuleren van innovatie. Ik ben er trots op een team te mogen gaan aanvoeren dat de kansen wil pakken voor onze mooie provincie en voor alle Noord-Hollanders.’

Robert Vermeulen, voorzitter VVD Regio Noord-Holland: ‘We hebben gekozen voor een team dat een gebalanceerde mix vormt met ervaren kandidaten die zich de afgelopen periode als gedeputeerde of Statenlid hebben bewezen en nieuwe kandidaten die maatschappelijk en/0f politiek actief zijn als bijvoorbeeld bestuurder of raadslid.’

Zie bijlage voor het verkiezingsprogramma