Ledenvergadering VVD Gooi en Vechtstreek, afdeling Huizen

Aan alle leden van de VVD Gooi en Vechtstreek, gemeente Huizen,

Geacht lid,

Het bestuur van de VVD Gooi en Vechtstreek nodigt u van harte uit tot het bijwonen van de ledenvergadering op 30 oktober 2017. Deze zal plaatsvinden om 20:00 uur in de Brassershoeve, Waterstraat 2 in Huizen. Inloop is vanaf 19:45.

De vergadering heeft tot doel bespreking van en besluitvorming over de concept voorlopige groslijst en het programma voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018.

De agenda ziet er als volgt uit:

Agenda

1          Opening                                                                                            20:00

2          Vaststelling agenda                                                                        20:05

3          Verslag vergadering 9 mei 2017 (ter goedkeuring)                  20:10

4          Concept Voorlopige Groslijst (ter goedkeuring)                       20:20

5          Verkiezingsprogramma (ter goedkeuring)                                 20:40

6          WvTTK en Rondvraag                                                                       22:00

7          Sluiting                                                                                               22:00

Ik maak u erop attent dat stemrecht in de vergadering beperkt is tot aanwezige leden die tenminste zes maanden lid zijn en woonachtig zijn in de gemeente Huizen. Leden kunnen geen andere leden machtigen. Wilt u zo vriendelijk zijn zich bij binnenkomst te laten registreren? Neem ook een pen mee naar de vergadering.

Wijzigingen op het concept verkiezingsprogramma zullen uitsluitend worden behandeld als ze zijn ingediend vóór maandag 23 oktober 0:00 uur met gebruikmaking van het bijgevoegde amendementsformulier. Andere schriftelijke en mondelinge amendementen worden niet in behandeling genomen.

Insturen kan per mail naar secretaris@vvdgooienvechtstreek.nl

Per post naar van Dijcklaan 24, 1412HP Naarden

Let erop dat bij postverzending OOK geldt dat uw amendement vóór bovengenoemde sluitingstijd binnen moet zijn om voor behandeling in aanmerking te komen.

Het bestuur kijkt uit naar uw aanwezigheid.

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur,