VVD Regio Noord-Holland opgericht

Ondanks de broeierige temperatuur waren meer dan 250 belangstellenden uit alle delen van de provincie aanwezig bij de oprichting van de Regio Noord-Holland in de St. Olofskapel in Amsterdam.

Na de verplichte agendastukken, werd afscheid genomen van het Provincie centrale bestuur, die de taken a.i. had waargenomen.

Nu was het tijd voor de nieuwe bestuursleden van het Regiobestuur om zich te presenteren. Kersverse voorzitter Robert Vermeulen aanvaarde met een speech zijn bestuur, waarna het tijd was voor Landelijk VVD voorzitter Henry Keizer om zijn woordje te doen.

Bevlogen en geestig als altijd hield hij zijn verhaal, waarin hij nogmaals het nut van de nieuwe structuur binnen de VVD aanhaalde en de sterke eigenschappen van de provincie Noord-Holland. Logisch gevolg van de voorgaande verkiezingsuitslagen is dat de VVD in 2017 minstens 51 Kamer zetels zou behalen.

Hierna werd het nieuwe logo van de Regio Noord-Holland onthuld.
De VVD regio Noord-Holland is trots op onze provincie en heeft het wapen van Noord-Holland in het logo geïntegreerd.
Het streven van de Regio Noord-Holland "wij kleuren de provincie blauw".