VVD Statenfractie zet lokale steunpilaren in het zonnetje

Tijdens de elfde editie van de jaarlijkse VVD Noord-Holland Taartenactie trok de Statenfractie de provincie door om samen met lokale VVD afdelingen vele vrijwilligers, ondernemers of professionals te verrassen met een VVD taart. Afgaand op de warme en hartelijke reacties zijn ook dit jaar de taarten weer met veel enthousiasme ontvangen. “Een blijk van waardering”, aldus een van de genomineerde.

Bijzondere dag
Voor veel Statenleden is de Taartenactie altijd een dag waar naar uit wordt gekeken. Niet omdat dit de dag is dat er legitiem veel taart gegeten mag worden, maar wel vanwege de enthousiaste reacties van de lokale steunpilaren. En dat is ook de reden waarom de Statenfractie de taarten uitreikt: waardering uiten naar mensen die zich vaak onvoorwaardelijk inzetten voor hun gemeenschap. Volgens de VVD N-H zijn juist deze mensen ontzettend belangrijk voor de veerkracht van een buurt, dorp of stad.

Uitreikingen
Onder meer de vrijwilligers van de Speeltuinvereniging De Speelkraam uit Purmerend, de Voedselbank Naarden/Bussum/Hilversumse Meent, betrokken en enthousiaste ondernemers uit Heerhugowaard, de vrijwilligers verantwoordelijk voor het onderhoud van de club DZS uit Wormerland en de veiligheidscoördinatoren van de Amsterdamse Wallen werden in het zonnetje gezet. In totaal werd er aan meer dan 30 genomineerde een taart uitgereikt, verdeeld over de hele provincie Noord-Holland.

Taartenactie
De VVD Taartenactie is een initiatief van de VVD Statenfractie Noord-Holland. Lokale afdelingen worden gevraagd nominaties uit hun gemeente aan te leveren van mensen of organisaties die zich op een bijzondere, langdurige manier inzetten voor hun gemeenschap.

Voor meer foto’s en berichten kunt u ons twitteraccount raadplegen: