Word lid van de VVD!

Heb je overal een mening over? En wil je daar meer mee doen? Word dan lid van de VVD!

Introductielidmaatschap verlengd!

De VVD is gegroeid! Afgelopen jaar mochten we 4106 nieuwe leden begroeten. De partij groeide met 4,5% naar 27.700 leden. Uiteraard is dit slechts het begin. We willen nog meer leden binden aan onze mooie partij. Daarom blijven we ook in 2018 het introductielidmaatschap aanbieden. Sterker nog: het introductielidmaatschap is verbeterd. Als je nu lid wordt, blijf je lid tot en met 31 december 2018 en het is nu ook voor jongeren (vanaf 14 jaar) beschikbaar.

Ken jij iemand in jouw omgeving die lid wil worden? Dat kan direct via de website van de VVD. Klik op deze link om naar het inschrijfformulier te gaan. Dan zorgen wij voor een warm welkom!

Word lid van de VVD!

Maak kennis met het VVD-lidmaatschap. Voor slechts € 25 ben je al introductielid tot 31 december 2018. Het introductielidmaatschap stopt automatisch, je bepaalt daarna zelf of je lid wilt blijven.

Als lid steun je de VVD en werk je mee aan de toekomst van ons land. Aan de vrijheid voor iedere Nederlander om zijn toekomst zelf vorm te geven. Aan een veilig, stabiel en welvarend Nederland.

Je vergroot je netwerk, ontmoet gelijkgestemden en de politici van nu en de toekomst. Je beslist mee over verkiezingsprogramma’s en kandidatenlijsten en je wordt automatisch lid van het lokale VVD-netwerk in de plaats waar je woont.

De voorwaarden van het introductielidmaatschap vind je hier. Eerder lid geweest? Dan kun je geen gebruik maken van het introductielidmaatschap, maar geldt het reguliere tarief. Je kunt dan ook gewoon onderstaand formulier invullen om lid te worden.